26 april 2009 - (H)julafton!!

Idag är då dagen som jag förhoppningsvis för värvar en ny leksak som jag kan roa mig med i sommar när jag återhämtat mig riktigt! En Suzuki LTZ400 av årsmodell 2006. Hoppas den dyker upp här i Höör lagom till lunch!

Idag när jag vaknade stack det rätt starkt i benen, det har de i regel bara gjort innan då jag tränat innan, så de kändes ju rätt skönt! Hoppas de leder till något bra! Man sitter bara å väntar varje dag på nya framsteg och att svullnaden å det skall lägga sig!

Inser även idag att jag måste fan klippa mig! Börjar se ut som Kurt Olsson om mornarna! De funkar inte i längden...så nu kommer de nog bli en kort historia, lika bra å passa på medans man fortfarande är isolerad från samhället:-D

Just nu sitter jag å avnjuter lite musik.... Darkthrone....bra kämparmusik som man kan stampa takten till inombords så man kommer igång på riktigt! Är det något norrmän är bra på är det å göra bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0