24 april 2009 - Thaimat!

Såå gott de skall bli! Thaimat hämtas precis i skrivande stund hit av sköterska Linda! Skall bli riktigt fint med lite stark thaimat idag! Hoppas det är lika gott som i Växjö på Thai Nam eller va de heter..."Strykjärnet"....

Idag har även mor å far varit på besök. Alltid skoj! Varit ute i kalasvädret å njutit och druckit Carlbergs Non-alcoholic. Slinker ner riktigt fint i sommarvärmen!

Dessvärre har vi inte fått tag på den där fyrhjulingsnubben, så ännu är jag ingen fyrhjuling ägare...hoppas de kan hända grejer nu till helgen! Bra sugen är man, å så att den hinner anpassas tills jag är redo för å köra i sommar!

Fick idag ett vykort från Ronja med familj:-) Tack så mkt för det:-) Längtar efter er med!

Ikväll skall de bara bli gutt å slappa å ta de lugnt känns de som....skönt med helg trots allt.

Kommentarer
Postat av: pappirol

4 hjuligen är din peter o jag kommer på söndag då får du se aset.

2009-04-24 @ 20:34:16
Postat av: pappirol

har börjat på rampen till altanen jag tror att har du mycke gas så kommer du nog in i köket med sukan

2009-04-24 @ 20:41:11
Postat av: Anette

Ja det kunde man ju ge sig på :-) Våra pappor är ju inte direkt kända för att låta saker ta lång tid... härligt, då kanske jag kan få prova i sommar när vi kommer hem och hälsar på!!!!!

Ha en härlig helg och fortsätt jobba så bra som du gör, du är en inspirationskälla ska du veta!

Kram Anette

2009-04-25 @ 09:54:47
Postat av: Krax

Tjenare Jon..

äntligen har jag fått upp min data här nere i blekinge så jag kunde läsa din blogg å den är imponerade å läsa...

det är kanon att du har humöret uppe å jag vet att du kommer på benen så du kan åka 2-hjuling igen..

Jag har juh som sagt flyttat till blekinge mellan Karlskrona å Ronneby till ett litet samhälle som heter korsanäs 500-600 meter från havet så det kommer å bli mycket fiske av...

Sen finns det mycket mc-vägar här nere åxå kan jag säga hehe så du å pappiholm får komma å hälsa på så kan vi ut å åka en sväng..Skriver senare igen för nu ska jag ut å stängsla till hästarna å sen blir det å ner till hamnen å fiska lite sill...

Ha det guttans så länge..Hälsa Micke å Birgitta...

2009-04-25 @ 10:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0