24 april 2009 - Fredag återigen!

Ännu en arbetsveck har då passerat. Går rätt fort de här trots allt. Nyss varit på lite sjukgymnastik, en runda på tippbrädan och sedan lite hantelträning och stretching av benen. Känns skönt.

Hörde lite diskussioner om tid för att få igång kroppsfunktioner. Händer det inget inom 3 månader så är risken stor att de inte händer något mer alls. Men i o m att ja redan fått lite mer kontakt med min magmuskulatur så känns de ju skönt! Kämpa på nu kroppen!

Idag kommer mor och far på besök. Som de ser ut så har de inte med sig en fyrhjuling på släp då vi dessvärre inte fått tag på killen med den intressanta fyrhjulingen! Men de går ju fler tåg så förhoppningsvis blir de väl affär förr eller senare! Måste ju hinnas byggas om med innan ja kommer hem å kan köra:-) Hoppas vi kan äta lite thaimat idag....de är man bra sugen på!

Kommer inte ihåg om jag nämnde det igår, men 17 juni blir jag utskriven! Sköööönt å dessutom inom överskådlig tid...nu får vi hoppas mitt tålamod håller så långt med. Det har verkligen satts på prov!

Lundbesök 4 maj kl. 11.00, skall bli skoj å komma dit igen å hälsa på Ort. 11. Hoppas ALLA är där då;-)

Sist men inte minst, så är de ju bara mindre än en vecka tills man är hemma i goda vänners lag! Sååå skoj de skall bli!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

trevligt att du kommer o hälsar på den 4 maj..

men tyvärr så e ente jag där då..

mycke synd...

hade varit underbart o träffa dej, men de finns fler tillfällen =)

kram på dej

2009-04-28 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0