23 april 2009 - FIFH

Idag har vi haft besök av FIFH...Malmös handikappsförening eller va fan de är....var iaf två killar här som visade lite rullstolsteknik. Köra över trotoarkanter och klättra i trappor, riktigt imponerad av trappklättringen av denna kille...gick riktigt fort! I eftermiddag skall de som kan och får, spela rullstolsrugby, skall bli skoj att se på om inte annat. Testade även att man min nuvarande stridsvagn till rullstol på några mindre hinder...lyckades efter lite bestyr.

Annars känns det lite småsegt idag, mitt tålamod sätt på prov, just med att allt skall ta sån satans tid på morgonen. Toalettbesöket framför allt....jag hoppas och ber att det skall blifan så mkt smidigare längre fram å att jag kan styra å känna det mycket snart! Känner att jag har viss knip och tryck känsla, men att det inte riktigt kommer fram....men fan med, de skall gå!!! Men som de säger....man måste ha tålamod!

Nu blir de RIKning samt avlastning tills det börjar i eftermiddag med först Rugbyn sen Grillning, samt besök av Bocklis å Erik.

Dessutom fick jag brev från Jenny idag! Tack så mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0