22 april 2009 - Sweden Rock

Idag kommer rekryteringsgruppen på besök till kvällen. Det skall bli intressant och se va de har att säga. Skall fråga dem om kurser för att lära sig klättra i trappor då det är en grej jag vill lära mig!

Nu börjar även biljetterna till Sweden Rock ta slut med. Torsdagsbiljetten tog slut igår, men lördagsbiljetten finns fortfarande iaf. Hoppas de är någon mer som nappar å hänger med på lördagen annars blir de lite jävligt för en annan där:-) Men men de får väl lösa sig på något vis iaf. Hoppas kunna få ordning på de där med ledsagare å så är de väl lättare å få med någon om de blir gratis;-)

Å precis i detta så ringde de från kommunen, så jag skall få svar i början på nästa vecka verkade det som. Tydligen var inte detta så vanligt att folk frågade om, men de får vi hoppas går fort så inte biljetterna tar slut!

Nu blir det toabesök sen träning!

Kommentarer
Postat av: Martina Stallgård

Hej Jon

Jättekul att höra att det går framåt för dig.

Jag vet inte om kortet från mig har kommit eller om det kommer fram, skickade till adressen som inte stämde.

Hur som så har jag haft det super i Mexico och det är ett land som skulle passa dig perfekt. Mycket stark mat!!! Gick på samma nit flera gånger och det kändes som jag brände upp tungan mer än en gång.

Som tur är fanns det gått om billig öl att kyla munnen med.



Ha det bra, Martina

2009-04-22 @ 10:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0