22 april 2009 - Rekryteringsgruppen

Idag hade vi besök från rekryteringsgruppen, en kille som var här för 10 år sedan, som efter en motorcykelolycka blivit förlamad typ som mig, men som idag faktiskt kunde gå med käpp och körde MC. Jävligt skoj att se såna framsteg! Nu blir jag ännu mer övertygad om att jag skall upp på benen!! Väldigt trevlig kille hur som helst som berättade lite om de här olika lägren man kan åka på för att utvecka sina rullstolsskills!

Har varit rätt trött idag annars, sov en stund på eftermiddagen....rätt trött nu med ikväll, men får väl hålla mig uppe en stund till.

Dessutom har jag fått nya RIK tider. I o m mina stora urinmängder jag haft vid RIKning så har vi under dagen lagt in ett extra pass. Dock verkar det inte som det hjälpte då jag vid 16.00 hade 700 ml....alltså allt för stor mängd....syster trodde det kunde bero på att hormoner å sån skit i kroppen spökade!

Vidare projektering på hur man skall lösa de där med växling på fyrhjuling har pågått. Skall nog satsa på en vajer lösning till början, men skall föra lite mätningar å så först för att se vilket moment som erfodras.

Nu blir det ut i matsalen en runda å ta en apelsin! Kanske en öl med, Göran fixade biffen, 6st ny Carlsberg står å väntar i kylen! Perfekt till grillningen imorgon eftermiddag. Desssutom kommer Bocklis och Erik Brandstedt på besök imorgon med hojarna! Skall bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0