21 april 2009 - Trötthet

Nu sitter man här och gäspar i väntan på lite sjukgymnastik...det är förbannat segt på morgonen, det är mkt bestyr som tar tid....det är något som irriterar mig....men de kommer väl gå en hel del snabbare sen när man kan röra sig själv istället! Å allra snabbast då ja kan GÅ GÅ GÅ!!

Mina MC planer känns riktigt bra. Skall bli fint som fan å kunna vara med i sommar även om det är ett substitut för 2-hjuling! Kommer ju styra med ett styre, få vind i ansiktet å ha MC kläder på mig iaf:-D Hoppas de blir riktigt gutt väder i sommar nu bara!
Visst, man kanske kommer på benen fort å kan köra vanlig MC redan i sommar, men får inte sätta för stora förhoppningar! Lika bra å lida pin så man lär sig av sina misstag "Akta dig för det som är för roligt!"....en dag i sänder!

Adrian ringde en signal från jobbet å snackade lite, alltid trevligt! Man halkar lätt in på lite MC snack, så man blir bara mer å mer sporrad!

Mina "tendenser till sår" där bak såg mkt bättre ut idag, får fortsätta med denna avlastningsmetod jag håller på med så är vi snart i hamn! Bra bra!

Nu siktar man mot grillning, besök, permission, röntgen och besök på Mönsterås bruk! Det tar sig! Röntgen är lite avgörande för hur mina förrutsättningar på bruket kommer vara, men vilka restriktioner som upphör å så, och om ja dessutom behöver ha med mig en sköterska in, och vad som gäller då?! Detta skall undersökas!

Dessutom skall de ringa från kommunen idag, angående ledsagare och hur det funkar! Behöver ledsagare till Sweden Rock men dock måste ledsagaren själv betala biljetten....men skall se om inte kommunen kan stå för den utgiften!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag vill grilla på lördag!

2009-04-21 @ 13:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0