21 april 2009 - Magmuskler

Yes, nu börjar de hända grejer! Har fått ökad kontroll över mina magmuskler! Kan spänna dem utåt samt dra magen inåt! Hehe känns fint som fan...Benen sticker mer å mer å resten av överkroppen känns också mer!

Har varit i full gång att få tag på folk på kommunen idag. Snackat med LSS handläggare, men vi kom där fram till att det inte va den typen av ledsagare jag sökte. Detta gällde en permanent skada och läkarintyg på att ja ej kommer kunna gå igen, och att kommunen anställer en ledsagare åt mig som är med då jag skall iväg på allt. I mitt fall vill jag bara ha med mig en eller två ledsagare till Sweden rock nu i början då ja är lite osäker. Så då skulle jag kontakta SOL-handläggare istället, då de kan utfärda såna  här "engångsledsagaregrejer" så som betald biljett till SRF. Dock så var det ingen handläggare jag fick tag på utan de skall kontakta mig för mer info senare i veckan! Fan att de skall vara så satans mkt krabb med å få en betald biljett till ett evenemang...`!?! Borde väl räcka ja bara skickar mitt läkarintyg att jag har brutit ryggen?! De borde väl räcka tycker ja för å få hjälp! Men de skall nog lösa sig till de bästa!

Kommentarer
Postat av: Mona och Göran

va skönt att du börja få kontroll på dina magmuskler med träning har du snart riktiga magrutor.du ska se Jon att när svullnaden har lagt sig , så är du snart på benen igen det är ju bara ca en månad sedan olyckan. det tar lite tid för kroppen att läka

kram Mona

2009-04-21 @ 15:31:16
Postat av: Jocke & Emma

Tjena Jon! Härlig inställning du har fortsätt så! Är verkligen kul att följa dig på bloggen och läsa om dina framsteg. Såg att du är sugen på fyrhjuling. Kolla in denna modellen

Can-Am Renegade 800 är riktigt fet å går som helv......



Hälsningar Jocke Å Emma

2009-04-21 @ 15:34:56
Postat av: Martina

Fan vad skönt att känna sina muskler...magmuskler är ju inget jag vet hur det känns men jag antar att det är en härlig känsla;) Hoppas det fixar sig med biljetten. Det är ju inte så mkt pengar det handlar om för kommunen, så det borde ju inte vara så svårt kan man ju tycka!

2009-04-21 @ 20:59:41
Postat av: sanna

skulle inte malinen o jag kunna följa med dig då? fast vi är ju personliga assistenter innom lss, iaf malin o jag med i sommar...men kan kolla o höra lite med hur det ligger till med det där...de boder ju vara insatta i det i plugget kan man tycka, fast är lite rörigt det där ibland vem som ansvarar för vad osv!

2009-04-21 @ 21:53:07
Postat av: Mattias på golvet

Härliga nyheter!!! Kör hårt!

2009-04-21 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0