20 april 2009 - Tid för röntgen!!

Precis nu kommer syster Emmy in och gav mig beskedet på när min röntgen kommer utföras.....å de blir den...........................................................



















4 Maj...alltså precis efter att jag kommit HEM från min permission...lite halvsurt de ej kunde ske några dagar tidigare, men nu är de som de är....får va glad för att de blev tidigt den veckan, så ja förhoppningsvis kan åka till montaget i Mönsterås sittande istället för liggande!! Se hur många restriktioner som upphör i o m röntgen!
Trots att ja kommer ha alla restirktioner under första besöket hemma så är de ändå OK....bara å kunna vara hemma å träffa kompisar å familj i rätt miljö är väldigt viktigt! Ser fram emot lite grillning å riktiga öl!!

Va dessutom å spelade lite Nintendo Wii nyss.....skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0