20 april 2009 - Snilleblixt = Glädje!!

Fan vilken god ide jag har fått!

En av de saker som jag verkligen har grämt mig för efter olyckan är att inte kunna köra MC i sommar (jävla sjukt då de ändå va det som satte mig i stolen ja sitter i nu). Men så ikväll när jag läste runt lite på lite olika sidor å började fundera. De finns ju faktiskt 4-hjulingar som går som fan. Hittat en vettig modell som efter lite trim och justering gör runt 150 blås! Perfekt!! Då är de ju inga problem att hänga med på MC rundor å ligga å glida i 90 blås en längre bit! Så nu helt plötlsigt så skall jag ju vara med på MC rundorna i sommar trots allt:-D!!!
Måste göra om lite med växelreglage då det är fotväxel, men har redan börjat spekulera på lösningar! Fan va detta kommer bli bra!! Tror de kommer duga helt OK som substitut tills jag är uppe på benen å kan skaffa mig en liten Honda Hornet igen:-D

Se om man kan somna nu när man blev så uppspelt å lyrisk över detta! Men får helt enkelt göra ett försök nu iaf! Gonatt på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Adam Jeansson

schysst idé:D hoppas de går vägen:P

2009-04-20 @ 23:20:00
URL: http://ryxile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0