2 april 2009 - Trötter

Ja då var det eftermiddag igen! Efter ett träningspass med lite bens streching samt lite hantelträningen för armar såvar man rätt trött. Legat och vilat någon timma nu. Kändes mkt skönt, men de är många gånger det är rätt jobbigt och vakna med....när man sover kan man komma bort i drömmarnas värld och sen när man vaknar så ligger man där och kan inget göra. Men det är ju mkt sånt nu i början! Kommer ju bli skillnad när jag kan ta mig ur sängen på egen hand bara...sätta sig i rullstolen och åka iväg! Det är ju trots allt inte mer än 1½ vecka sen skiten hände. Man får ta dag för dag och se framåt!

Är lite frusen av mig idag också, men tror det är lite kallt på rummet.

Ikväll får jag även besök av mina gamla klasskompisar från Växjöstudierna, Oscar och Fia. Det skall bli trevligt! Imorgon blir det ännu mer besök i form av lite Måleråsare, Vikke å Dennis.

Nu är det dags för lite kvällsmat!

Kommentarer
Postat av: Daniel Västerlund

Tjena Jone Hörde från flera håll vad som hänt, inte roligt alls. Väldigt tur att du kunde ringa från skogen där du landade. Lycka till med rehab. Ha det bäst så får vi synas mvh Daniel o Sara

2009-04-02 @ 16:47:07
Postat av: Sara Västerlund

Heej Jon! tänker på dej och följer din tillfrisknad för fullt här ifrån Oslo. Roligt när brossan kommer och hänger med dig :) Se till att han köper med sig tonvis med lakrits! pepp pepp, pepp nu!!

2009-04-03 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0