2 april 2009 - Sötsaker och gottis

Helvete vilken godisgris jag blivit!! Ikväll fick jag ostbågar å turkisk peppar....stackars sköterskor säger jag bara;-) Men de är så satans gott och behöver salt för blodet (tror ja)

Nu har jag fått slemlösande grejer å de hjälper riktigt bra för halsen! Heja läkemedel!

Nu klarar jag även helt på egen hand pissa, vilket känns skönt! "Duktig idiot" som man brukar säga....

Nu måste jag bara få ordning på min mage, men de tar tid sägs det....den va ju inte i prima skick innan ja kom in så vi får väl se när de ordnar till sig...

Känner mig rätt trött idag...nästan så man känner av träningsvärk från gympasset.... 4kg hantlar....fy fan!

Skoj med besök var det med, mkt trevligt å se lite kända ansikten igen! Försöka få lite ording på de här språket med, jävla massa gröt i mun här ;-)

Hoppas att de snart drar ner på min medicinering, för man blir förbannat trött och dåsig av dessa morfin tabletter....men den som väntar på något gott...den väntar alltid för länge...eller?

Kommentarer
Postat av: Teddan sjödahl

Hejsan Jon...väldigt kul att läsa din blogg och de framsteg du gör....kämpa på som attans så e du snart på benen igen..Rock on!

2009-04-02 @ 21:46:30
Postat av: Martina

Ja krasslig mage ligger väl i släkten;) Bra jobbat Jon!!! Hur gick det när de stack dig med nålarna?

2009-04-02 @ 21:50:01
Postat av: Ronny

Hej Jon.Läser din blogg varje dag och följer dig i din nya vardag.Förstår att det är tufft för dig och man måste bara konstatera att du är en enastående kämpe.En stor kram till dig från mig, Ronny

2009-04-02 @ 22:13:28
Postat av: Anonym

2009-04-04 @ 15:06:10
Postat av: Matilda

Gröt i munnen!!!..

FY dig =) hehe

men du trivs ändå i skånsk miljö ;)

ler

Kram på dej

2009-04-04 @ 15:08:31
Postat av: Anonym

Gröt i munnen!!!..

FY dig =) hehe

men du trivs ändå i skånsk miljö ;)

ler

Kram på dej

2009-04-04 @ 15:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0