2 april 2009 - Förkylningen ger med sig!

Ny dag, nya möjligheter. Förkylningen börjar dra sig tillbaka, tacka fan för det! De tog hårt på humöret! Men nu skall vi klättra upp igen:-)!!Hon behövde lite hjälp så vecka 17 så skulle hon komma hit så kan vi arbeta lite! Känns skönt som fan å se fram emot lite nyttogöra, för på hjärnaktiviteter har jag inga restriktioner:-) Hoppas morfinet har försvunnit då bara så ja kan tänka någolunda klart!!

Idag väntar på sjukgymnastikpass, 10.00-11.00 och 13.30-14.30.

Dessutom planeras ett hembesök nu i påskveckan. Då skall vi se va som behövs göras i min lägenhet samt hemma hos mor å far för att ja skall kunna klara mig själv på ett drägligt vis! Bara man sen kommer upp i en riktig rullstol så kommer de bli en jävla skillnad!

Mina kalkvärden är lite höga men de beror på att jag ej använder skelettet som vanligt, men de gäller å dricka mkt å spola ut skiten ur kroppen. Skål!

Kommentarer
Postat av: Martina

Skål! Du är fantastisk!

2009-04-02 @ 10:02:53
Postat av: Desirée (Johannas mamma)

Härligt att du är piggare! Jag tänker ofta på dig, klart att du kommer att gå igen.

2009-04-02 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0