18 april 2009 - Helg på Orup

DÅ har man vaknat till ännu en helg på Orup. En lugn sådan verkar det bli då inga besök är inplanerade. Kanske bra det så ja kan vila på sidan så mkt som möjligt så jag blir av med sårtendenserna! Dock kommer de nog bli lite smådrygt å segt utan besök, men de får gå....

Sovit gott inatt iaf, och varit duktig och avbelastat baken hela natten genom att ligga på sidorna, samt nu på morgonen ligga med höftkuddar då jag låg på rygg. Idag har jag tänkt hålla mig till 2h stol, 1h säng...de låter mkt bra säger personalen...Vill återigen tilldela mig en "Duktig Idiot" utmärkelse! Hoppas ja kan uppfylla detta nu bara!

Dessutom verkar det som min urinmängd verkat lugna ner  sig lite under natten...konstigt vore väl annars! Jobbigt då jag inte kan lita på hur ofta ja behöver RIKa mig...

Nu väntar lite frukost, sen skall jag nog rulla ut i solen en sväng...ser riktigt fint ut!

Kommentarer
Postat av: Mona och Göran

hej Jon

en liten hälsning från Åseda och många kramar frän Mona

ps du är en riktig kämpe

2009-04-18 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0