16 april 2009 - Morfinfritt

Jiho jag överlevde första dagen och natten utan morfin! Känns fint som fan! Känns som man är lite piggare och rappare, dessutom är jag lite mer trögsövd om natten! Men till slut så slocknade man in. Sen råkade ja larma i sömnen igen och kom på att jag skulle vändas för att inte låta dum....men de va inte så bekvämt men jag hade ju själv försatt mig i denna sits:-) Trött som en apa vid kl. 6 då en ännu tröttare Sofie kommer och väcker mig för RIKning. Stackarn hade missat att hon skulle jobba natten så hon hade varit aktiv hela dagen och varit på tur i Malmö när de ringde härifrån å sa att hon skulle jobba natten:-)a

Har idag varit å kört ett pass sjukgymnastik på morgonen. I eftermiddag väntar sjukgymnastik på tippbrädan sen skall jag vara med på idrotten, va ja nu kan göra där, femkamp är det iaf som står på schemat!

Idag kom även ett paket från kussen Martina! Tack för detta! Mer godis och bok:-D

Verkar som det blåser småspik här idag, har inte vågat ge mig ut i vädret än. Nu väntar snart lite lunch. Solen skiner iaf så jag hoppas kunna ge mig ut en runda sen!

Imorgon väntar då hembesöket, blir skoj som fan! Hoppas på en rejäl välkomstdelegation där hemma;-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vilken tur att det kom fram så du inte får godisabstinens;). Hur länge ska du vara hemma? Åker någon med dig eller hur funkar det?

2009-04-16 @ 12:19:15
Postat av: Ida

Syns imorgon! /Välkomstkommittén

2009-04-16 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0