16 april 2009 - Idrott på schemat

Idag har jag alltså haft idrott på dagordningen. Det va rätt skoj å göra något annat även om de gick åt helvete....allt är så jävla avigt när man sitter ner... pilkastning, kasta ringar, minigolf, basket och någon form av boccia var tävlingsgrenarna. Tror jag slutade sist av alla...så mitt tävlingsflyt hänger i sen påsktävlingen:-)

Nu börjar det närma sig hembesöket...spännande spännande! Men innan dess skall man genomlida kvällen...se va för trevligheter som kan hända. Det har varit brandövning för de anställda här idag så de har varit mkt folk i omlopp. Men nu till kvällen lugnar det ner sig så då kan man nog ut å snacka lite bröte!

Ikväll hoppas jag man somnar tidigt å sover gott, så man är pigg imorgon då tåget går tidigt! Kanske skall passa på å gå upp direkt efter RIKningen vid 6?! Duscha å ta de lugnt....? Dóck tror jag inte den idén är lika populär imorgon då ja vaknar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0