16 april 2009 - Grannfejden

Haha sitter å småskrattar lite såhär efter programmet Grannfejden på TV3. Just de två personerna som var med i dagens avsnitt kände ja igen, varför undrar man då? Jo de var faktiskt och kollade på min gamla lägenhet jag sålde i Nybro, men de kunde ej köpa då de hade betalningsanmärkningar....haha jävla tur det:-)

Nu blir de sova, dock är jag rätt pigg, men lär väl somna förr eller senare. Imorgon blir det minsann att gå upp kl. 6, så ja är redo inför hemresan!

Gonatt på er gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jag älskar grannfejden. vilken himla tur att du inte sålde den till dessa människor. tror nybro klarar sig ganska bra utan dem:) vad roligt att du får åka hem imorgon! Sov gott och lycka till imöra!

2009-04-16 @ 22:41:42
Postat av: Anonym

jag som skrev förra... namnet försvann

2009-04-16 @ 22:42:26
Postat av: Anna-Märta

men vad fasen.... inte så bra på detta verkar det som.

2009-04-16 @ 22:43:19
Postat av: Mattias

Ha ha ha! Ja det var tur det.. vilka bekymmer dessa människor har, herregud. Sorgligt.. ha det så gott där hemma och låt mig veta när du kommer till Skåneland så tar vi en kaffe!



/ Mattias på golvet

2009-04-16 @ 22:56:00
Postat av: Jenny

Vilken tur att vi fick köpa den istället då! :)



Kämpa på och ha det så trevligt hemma nu :)

2009-04-17 @ 11:03:21
URL: http://bempa.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha.. grannfejden..

såg du förra som var i sjöbo..

man skäms över att bo i sjöbo kan jag ju säga..

härligt me permiss nu vännen..

sköt om dej

kram Matilda

2009-04-17 @ 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0