15 april 2009 - Sömnaktiviteter

Det tog mig  alltså 3½ vecka innan jag börjar göra saker i sömnen. Då jag inte kan gå så får man ju göra så gott man kan, så jag larmade på sköteskorna i sömnen inatt:-) Inga sura miner iaf....fick för mig de inte kommit in efter att jag RIKat, så jag larmade, men ja hade ju sovit i en timma efter att de varit inne och hämtat pissepåsen....hehe ja så de kan bli

Idag väntar återigen två pass sjukgymnastik. Pratat med sjuksyster om röntgen å hon trodde inte på det, men vi får avvakta å se....de har skickat iväg en remiss förra veckan så de väntar på svar när det blir. Idag är även första dagen utan morfin.,...hoppas det kommer gå bra.

Igår var det lite jobbigt på kvällen. Suget efter å köra motorcykel är förbannat stort....rätt galet igentligen, då det var på den man hamnade i denna sits, men nu är det en av de saker man verkligen saknar och vill göra igen! Men de kommer tids nog....får nöja mig men en fyrhjuling till å börja med!

Hoppas vädret ka bli som igår, då blir det en liknande vy som denna:


Kommentarer
Postat av: Cina

Vilken fin utsikt,själv ser jag en nerlagd kiosk el Misssionskyrkan(iofs fin);)Jag håller tummarna jag kan fika med Gittan o Lotti imon,vill ju höra allt du INTE berättar här i bloggen oxå;)Kramar från Cina

2009-04-15 @ 11:36:25
Postat av: Ida

He he, kommer ihåg i Växjö när du bodde på Georg Lückligsväg och hade gått upp på natten och öppnat ytterdörren till lägenhetskorridoren och satt på vattnet i "köket" och sedan vaknade av att folk gick till skolan.

2009-04-15 @ 13:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0