15 april 2009 - Grillning

Då var dagens pass avklarade, nu väntar en grillkväll med avdelningen och personalen. Tror det kan bli riktigt trevligt! Grillkött och öl i solen!

Lyckades idag även köra fast med rullstolen i rummet:-) Snurrade runt vid handfatet där dagpatientsängen står...ena foten gick fint förbi, men den andra gick inte...å när ja skulle köra tillbaka så låg den andra foten i vägen så ja kunde inte vända....haha så jävla illa! Lyckades komma åt signalknappen så Malin kunde komma in och rädda mig....hon fick sig ett gott skratt iaf:-)

Har även vilat en stund i eftermiddag. Riktigt skönt, har knappt tagit mig tid till det sen ja kom hit för 2½ veckor sen! Sluta ögonen en stund efter lunchen är nog rätt melodi i framtiden!

Det kommande hembesöket på fredag verkar bli hektiskt, nu ringde även jobbarkompisen Camilla...tydligen hade hon fått en hel del extra jobb i o m att jag råkat ut för detta! sorry;-) Men hon skulle fixa fram en dator tills på fredag så skulle jag kunna arbeta lite härifrån med, om inte annat kunna hjälpa henne lite. Det känns bra att kunna komma tillbaka lite lätt i verkligheten! Sen lär det bli fullt upp med massa kommunfolk som skall kolla å prata, men hoppas man får lite tid till att träffa lite folk med där hemma!

Klarar mig utan morfinet med så de känns ju bra som fan!

Kommentarer
Postat av: Martina

Skönt att slippa medicinerna och skönt att det funkar utan den. Gott med grille, jag längtar till min första. Det blåser ju som fan i denna stan så det dröjer väl ett tag till.

2009-04-15 @ 19:05:21
Postat av: Sanna

ja vi ses ju på fredag, kommer bli skoj, va ju ett tag sen nu:)

2009-04-16 @ 10:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0