14 april 2009 - Tillbaka i arbetet!

Äntligen tisdag! De är inte ofta man känner så, att det skall bli skönt att arbeta igen! Men nu är de verkligen för ens egna skulle man gör det! Två pass sjukgymnastik väntar, första nu vid 11.00. Sen ett i eftermiddag.

Idag har jag även varit i kontakt med Autotech, trimfirman till min bil där hemma, fick instruktioner om hur man skall göra  för att få bort styrboxen i bilen. Sedan måste jag be någon utföra detta jobbet å sedan skicka in styrboxen till dem så de kan trimma upp den, så ja sedan kan sälja bilen och köpa en ny!

Sen ringde jag till försärkingsbolaget, hade en olycksfallsförsäkring i min hemförsäkring jag har tecknad hos länsförsäkringar. Så där kommer det nog kunna generera några kulor iaf, inte så mkt med alltid något.

Ringde även till ett annat försäkringsbolag som jag hade "prova på" försäkring genom facket, men som jag tyvärr sa upp nu i vintras/våras. Så tyvärr hade den försäkringen bara täckning december ut. Men men, det va värt ett försök.

Har även varit inne hos min sjuksyster Emmy, hade med ett äpple som muta i fall det blev komplikationer. Bad henne kolla med min läkare om de kan kolla med Lund om jag kan få utföra min röntgen en vecka tidigare, veckan innan valborg helst, då ja skall ha min första riktiga permission....det hade underlättat väldigt mkt för mig. Dessutom när jag skall iväg till Mönsterås med jobbet så hade det varit skönt att ha det överspelat. Men vi får sitta och vänta och hoppas på de bästa! Dessutom har vi tänkt att testa att gå ifrån morfinet helt å hållet. Skulle vara riktigt skönt om jag inte behövde ta det mer! Så nu går vi på hårt och tar bort allt, och istället om ja skulle få ont så får ja en korttidsverkade tablett som inte är lika stark (hoppas jag). Hon var tydlig att poängtera att jag dessvärre inte kunde dricka starköl på dessa heller....va tror de om mig igentligen:-)?

Nähä nu blir det till att blås lite i min lilla flöjt innan träningen börjar! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt att du avslutar med att du ska blåsa i din flöjt.. hehe =)

kram

Matilda ort 11

2009-04-15 @ 11:25:24
Postat av: Malin

Hej vännen!! ska bli så kul att få träffa ej här hemma, vi saknar dej! kram

2009-04-16 @ 07:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0