14 april 2009 - Fel adress...ops

Nu var mina träningspass för dagen avklarade! känns skönt å va igång igen!
Tycker mig känna av kroppens tyngd mkt tydligare nu...känns som en bra sak.

Dessutom har jag uppgivit fel adress till stället, attans! Så det är därför jag ej får de grejer ni skoíckat till mig, men de lär väl komma fram förr eller senare....
Rätt adress är:

Universitetssjukhuset i Lund
VO Rehabliteringsmedicin 109
Orupssjukhuset
221 85 LUND

Jävla långsökt adress!! Men så är iaf fallet...!

Nu var det även bestämt. Från och med imorgon slutar jag helt med morfinet. Får även möjlighet att styra mina panodil under dagen. Läkaren skulle även kolla om jag inte kunde få röntgen tid innan permissionen, även om han trodde att vissa restriktioner fortfarande skulle vara kvar efter röntgen, men de lär ju bli bättre iaf! Hoppas på bra utfall i det ärendet!

Idag har även pappa varit iväg och köpt en annan båt, som är mer lämpad för mig att fiske från! Skall bli riktigt kul att komma ut å fiska sen!

Dessutom är nu motorcyklarna ute på blocket....det är tungt å sälja något som man verkligen gillar och vill köra med, men som tyvärr blir lite svårt nu en tid framöver....får köpa nytt sen när man är tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Eddy Metalkusinen Engdahl

Kämpa på Holm. Vi dyker upp på söndag om det passar sig !

2009-04-14 @ 18:10:37
Postat av: Martina

Oj, hoppsan. Men paketen som är till dig borde ju finnas på sjukhusområdet någonstans? Så det borde ju komma fram till dig någon gång? Eller vad tror de?

2009-04-14 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0