12 april 2009 - Första grillningen avklarad!

Ja idag satt den, första grillningen! Riktigt gott med karreskivor och stekpotatis och bearniesås (stavning?!). Felix, Malin och Simon gjorde oss sällskap under grillmiddagen! VÄldigt trevligt! Att de dessutom hade med sig en hel påse med alkoholfri öl gjorde ju inte saken sämre:-D

Dessutom var vi ute å körde en lite runda med rullstolen i det fina vädret.

Mor och far stannar här i Höör över natten, så ikväll får vi väl se va som händer, om man skall glo på någon film eller bara slappa å prata.

Börjat undersöka utbudet av fyrhjulingar nu med, för en sådan behöver jag ju nu när man skall sälja av alla motorcyklar som man ej kan använda på ett tag! De grämmer mig som fan att inte få möjlighet å köra, men den dagen kommer, och tills vidare så får ja skaffa mig en fyrhjuling å roa mig med:-) Yamaha Raptor 660 lutar det åt!

Nu är de ju dessutom mindre än en vecka kvar tills mitt hembesök, 17 april....1 månad efter olyckan! Känns som de skedde för några dagar sen! Sjukt va tiden går....och snart jag med:-D Nä men i vilket fall är man ju mkt snart tillbaka i vardagen om de fortsätter i denna takten.

Och nu var det nog ett tag sedan jag tackade för alla fina kommentarer! De värmer något oerhört och det är en av de största morötterna jag har! Komma tillbaka till er där hemma, och borta! Skall bl.a. försöka få tillåtelse att åka på permiss till Lund å hälsa på ortopedavdelningen 11 någon dag framöver (innan röntgen om 4 veckor)....borde gå å genomföra tycker ja!

Nu bär det ut en runda å fika lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0