11 april 2009 - Påskafton

Långhelg....inget vidare å ligga på rehab en sådan helg. De är rätt drygt får man väl erkänna. Folket där hemma har påskmiddagar, umgås, grillar och festar.....sån är iaf bilden man målar upp och vill tillbaka till....men man måste inse, de kommer fler högtider snart som jag faktiskt kan vara med på, inom snar framtid!

Men igentligen är de inte så farligt här. Vill man bara, så går det att få en riktigt trevlig tillvaro här med. Idag kommer jag få besök av Björn, Staffan och Irene. Det skall som vanligt bli mkt trevligt!

Vädret tycks även idag vara kanon! Så det lutar nog åt en hel del tid i solen å njuta.

Just nu sitter jag och väntar på att få bli klar för dagen, med toabesök samt dusch....vart håller de hus?! Säkert Brittel som ställt till med någe jävelskap:-)

Kommit på att jag blivit dålig på att använda min lilla flöjt, får börja med den igen så mina lungor kommer igång!

Bild på Le Flöjt


Bild på Le Flöjt i Le Jonens mun

Kommentarer
Postat av: Martina

Din lilla flöjt?

2009-04-11 @ 10:41:51
Postat av: Matilda

Glad Påsk vännen!

Hoppas att allt e bra me dej!.

Du kommer själv till att få en underbar påsk =)

jag lovar att dansa för dig osse ikväll..

Glöm inte o andningsträna, de e mycke viktigt för dina lungor!!!

så slarva ente...

Sköt om dej!

kram på dej

Matilda

ort 11

2009-04-11 @ 13:48:43
Postat av: Anonym

Haha, ja, den flöjten känner man väl igen=)

Blås ordentligt!

2009-04-12 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0