11 april 2009 - Höör, nu har jag sett det!!

I eftermiddag har jag och sköterskan Sofie varit ute på en rejäl runda. Hon körde in mig ändra till Höör! Riktigt imponerad av detta, då det medför en hel del backar och tidsåtgång, ja 1½ timma tog det iaf! Riktigt trevligt att komma ut från sjukhusmiljön och sedan prata lite allmän skit med en väldigt trevlig tjej! Tack för detta:-)

Ikväll kollas det Robinson ute i matsalen. Vi är tre patienter inlagda ikväll så det råder allmänt lugn här!
Skall dra mig ut dit nu igen när reklamen är slut!

SÅ har snart denna helgen passerat med, det går rätt fort, speciellt när man har så trevligt som man faktiskt kan ha!

Fortsatt trevlig påsk på er!


Kommentarer
Postat av: Martina

Fortsatt trevlig till dig också...Snäll sköterska som ville gå så långt, hon kanske ville promenera bort påskäggen?;)Sov gott! Kram!

2009-04-11 @ 22:55:56
Postat av: malin fredriksson

Trevlig helg på dig Jon. Härligt med en långpromenad, frisk luft i lungorna gör en riktigt gott.

Kämpa på så går du förr än du kan ana. Vi på öland hejar på dig.

Kramisar från Malin med familj

2009-04-12 @ 09:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0