1 april 2009 - Hosta, slem och tankar....

Förbannade förkylning man åkt på. Slem i halsen, svårt att få upp med försämras lungkapacitet och när de kommer halvvägsupp och fastnar i svalget så man håller på å kräkas är fan paniken framme! Men med hjälp av sköterskorna här lyckades vi rensa ur systemet genom lite krafthjälp av att trycka på magen. Samtididgt är man väldigt rädd man försliter sig när man tar i vid hostningarna för att få upp slemmet. Är lite öm i ryggen nu känner jag, så det får nog bli lite sängläge nu en stund!

Andra tankar som slår mig är..................bil....va skall man skaffa för skoj bil sen:-) Mercedes AMG hade varit fint. Har aldrig varit aktuellt innan i o m att de bara finns med automat. Mitt motto har varit att jag ej skall ha automat förräns jag är handikappad...och ja, nu sitter vi här så varför inte:-) C32 AMG låter fint, men de är mkt pengar....SAAB 9-5 aero ligger bra till, mkt bil för pengarna! Detta får bli ett litet kvällsnöje att forska i!

Nu är de snart pissetime! Framsteg!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Tjena

Tveklöst en Saab du.:D

Kanon bil!

Är grymt gutt att läsa om dina framsteg.

kämpa på du mannen

2009-04-01 @ 19:27:04
Postat av: Robban Ström

Gutt och se att du positiv, kämpa på.



AMG är väl inte helt fel....

2009-04-01 @ 20:00:02
Postat av: Jörgen Rundqvist, Växjö

Hej Jon!

Här kommer en liten hälsning från din f.d "värmeåtervinningsgranne".

Jag fick i kväll höra talas om dina bravader, från Andreas och har nu lyckats hitta din blogg.

Bra idé med bloggen. Jag har nu sträckläst från 20:e mars och tills idag. Otroligt vad snabbt livet kan förändras, hoppas nu att det inte tar för lång tid innan du lyckas förändra livet till det bättre igen. Det låter som om du gett dig fan på att lyckas, och med den inställningen är inget omöjligt.

Lycka till! /Jörgen

2009-04-01 @ 22:01:02
Postat av: Eddy Metalkusinen Engdahl

SAAB!!!! VA I HEL....;)

2009-04-01 @ 23:10:58
Postat av: CarinaGrisjägarsyrran;)

Hej!Jag säger bara som Albin skulle sagt-Du e fan bäst!!!Tänker på dig o vet du fixar detta,du e ju inte en Holm för intet:)Kramar från Cina o Sanna!

2009-04-02 @ 08:56:48
Postat av: Mona och Göran

Hej Jon.



Är inne på din blogg varje dag och blir glad varje gång att du är så positiv och att det här fixar du för du har alltid varit positiv



Många kramar Mona Göran

2009-04-02 @ 14:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0