1 april 2009 - Godis

Nu har jag blivit visad till kiosken här på bygget. Där finns det ett litet utbud av vissa sötsaker å saltsaker. Lyckades hitta en del laktrits så nu är man på banan igen:-) Sköterskorna blir väl kanske inte så glad av all lakrits men men, de är ju förhoppningsvis mitt eget problem mkt snart:-)

Idag har jag testat lungkapaciteten och den ligger på ca 60-70% av normalvärde. Detta beror på att jag har förlamningen i nivå med lungorna, men de skall ju krypa neråt med tiden:-) Förkylningen med rethosta är lite jobbig dock, men börjar lugna ner sig. Här kan man säga att man verkligen retas av både hostan och av min andningskapacitet....men de rullar på!

I eftermiddag skall ja ha något känseltest...de skall sticka mig med nålar och kroppen å se vad jag reagerar på...hoppas de blir många ömma stick i nederkroppen:-)

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan Jon!

Härligt o höra att allt går bra för dej!.

Har tänkt så på dej nu under tiden sen du åkte ifrån oss på ort 11 i lund.

Härligt o höra att det är framsteg på din träning!

Du har verkligen kämpar glöden inombords, o de e så positivt.

Du kommer till att fixa detta =)

Hälsa din mor o far!

Sköt om dej!

Jag följer dej varje dag här på bloggen =)

Kram usk Matilda på ortopeden i lund

2009-04-01 @ 16:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0